Depunere cereri

peste 140 de formulare online


Cererea nr. 305003
CERERE INSCRIERE EXAMEN DE ADMINISTRATOR
  • Pentru înscrierea la examenul pentru ob?inerea Certificatului de atestare a calit??ii de administrator de imobile, v? rug?m s? anexa?i prezentei cereri urm?toarele documente:Curriculum vitae, act de identitate, adeverin?? medical? eliberat? de medicul de familie, actele de stare civil? (certificat de na?tere ?i c?s?torie, acolo unde este cazul), actele de studii (cel pu?in studii medii cu diplom? de bacalaureat), certificat de cazier judiciar, certificatul/ diploma de absolvire a cursului de specializare. Prin completarea ?i trimiterea prezentei cereri, v? asuma?i c? anumite documente anexate în copie la cererea online (adeverin?? medical?, certificat de cazier judiciar, dovada pl??ii cuantumului taxei pentru înscrierea la cursul de specializare) vor fi prezentate în original la prima programare comunicat? în r?spuns la prezenta cerere. În caz contrar, solicitarea de înscriere la curs va fi anulat?, pentru neconformitate.

ATENTIE! Va rugam ca pe intreg parcursul inregistrarii cererii sa evitati folosirea diacriticelor si a caracterelor speciale
Pentru cererile depuse de cetatenii straini se va folosi CNP 1111111111101
Se va folosi adresa de DOMICILIU / SEDIU
*) Pentru cetatenii straini se va folosi CNP= 1111111111101

Datele personale care va sunt solicitate prin prezenta cerere vor fi prelucrate numai in vedere procesarii si solutionarii solicitarii dumneavoastra. Primaria municipiului Cluj-Napoca garanteaza securitatea procesarii datelor si arhivarea acestora in conformitate cu prevederile legale in vigoare.

Primaria Municipiului Cluj-Napoca are obligata de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele cu caracter personal furnizate de persoanele care vor fi inregistrate in sistemul electronic de plati. Scopul colectarii datelor este inregistrarea utilizatorului in sistem si prelucrarea automata a cererilor lui, precum si pentru inregistrarea corecta a incasarilor. Refuzul de a furniza datele solicitate determina imposibilitatea utilizarii sistemului. Persoana ale carei date cu caracter personal sunt furnizate beneficiaza de dreptul de a fi informata, dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supusa unei decizii individuale si dreptul de a se adresa justitiei. Totodata, persoana are dreptul de a se opune prelucrarii datelor cu caracter personal care o privesc si sa solicite stergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi se poate trimite o solicitare la adresa administratorului dpo@primariaclujnapoca.ro.

Dupa adaugarea cererii veti primi un email de confirmare.
Numarul de inregistrare il veti primi prin email