Depunere cereri

peste 90 de formulare online


Cererea nr. 447010
CERERE ACORDARE AUTORIZATIE DE TRANSPORT FUNERAR
  • În vederea depunerii cererii pentru acordarea autorizației de transport funerar este necesar să anexați următoarele documente:copie de pe certificatul de înregistrare la Registrul Comerţului (O.R.C.) având codul CAEN 9603 și certificat constatator actual al societății de la ORC; scrisoare de bonitate financiară; declaraţie pe proprie răspundere privind faptul că nu este implicat în niciun dosar penal privind infracţiuni de natură comercială, privind nerespectarea condiţiilor de plată şi angajare a personalului, precum şi încălcarea prevederilor legale privind efectuarea transporturilor; declaraţie pe proprie răspundere prin care se menţionează mijloacele de transport deţinute în proprietate pe care le doreşte să le utilizeze în executarea serviciului de transport funerar public şi certificatele de înmatriculare cu tipul autovehiculului; declaraţie pe proprie răspundere că nu a executat transport public local; declaraţie pe proprie răspundere privind baza materială pe care o deţine în baza unui contract de închiriere şi copie după acesta; autorizaţii sanitare de funcţionare pentru fiecare autovehicul utilizat; taxa de eliberare a autorizaţiei de transport în sumă de 150 lei/bucată, conform H.C.L. nr.109/2010.

ATENTIE! Va rugam ca pe intreg parcursul inregistrarii cererii sa evitati folosirea diacriticelor si a caracterelor speciale
*) Pentru cetatenii straini se va folosi CNP= 1111111111101

Datele personale care va sunt solicitate prin prezenta cerere vor fi prelucrate numai in vedere procesarii si solutionarii solicitarii dumneavoastra. Primaria municipiului Cluj-Napoca garanteaza securitatea procesarii datelor si arhivarea acestora in conformitate cu prevederile legale in vigoare.

Primaria Municipiului Cluj-Napoca are obligata de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele cu caracter personal furnizate de persoanele care vor fi inregistrate in sistemul electronic de plati. Scopul colectarii datelor este inregistrarea utilizatorului in sistem si prelucrarea automata a cererilor lui, precum si pentru inregistrarea corecta a incasarilor. Refuzul de a furniza datele solicitate determina imposibilitatea utilizarii sistemului. Persoana ale carei date cu caracter personal sunt furnizate beneficiaza de dreptul de a fi informata, dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supusa unei decizii individuale si dreptul de a se adresa justitiei. Totodata, persoana are dreptul de a se opune prelucrarii datelor cu caracter personal care o privesc si sa solicite stergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi se poate trimite o solicitare la adresa administratorului dpo@primariaclujnapoca.ro.

Dupa adaugarea cererii veti primi un email de confirmare.
Numarul de inregistrare il veti primi prin email