CERERE ACORDARE AUTORIZATIE DE TRANSPORT FUNERAR - În vederea depunerii cererii pentru acordarea autorizației de transport funerar este necesar să anexați următoarele documente:copie de pe certificatul de înregistrare la Registrul Comerţului (O.R.C.) având codul CAEN 9603 și certificat constatator actual al societății de la ORC; scrisoare de bonitate financiară; declaraţie pe proprie răspundere privind faptul că nu este implicat în niciun dosar penal privind infracţiuni de natură comercială, privind nerespectarea condiţiilor de plată şi angajare a personalului, precum şi încălcarea prevederilor legale privind efectuarea transporturilor; declaraţie pe proprie răspundere prin care se menţionează mijloacele de transport deţinute în proprietate pe care le doreşte să le utilizeze în executarea serviciului de transport funerar public şi certificatele de înmatriculare cu tipul autovehiculului; declaraţie pe proprie răspundere că nu a executat transport public local; declaraţie pe proprie răspundere privind baza materială pe care o deţine în baza unui contract de închiriere şi copie după acesta; autorizaţii sanitare de funcţionare pentru fiecare autovehicul utilizat; taxa de eliberare a autorizaţiei de transport în sumă de 150 lei/bucată, conform H.C.L. nr.109/2010.

Nume, prenume / Nume firma*
CNP / CUI*
E-mail*
Telefon*
Adresa / Sediu social (sau punct de lucru)
Judet*
Localitate*
Strada*
Numar*
Bloc
Scara
Etaj
Apartament
Datele personale care vă sunt solicitate prin prezenta cerere vor fi prelucrate numai în vedere procesării și soluționării solicitării dumneavoastră. Primăria municipiului Cluj-Napoca garantează securitatea procesării datelor și arhivarea acestora în conformitate cu prevederile legale în vigoare.
* Sunt de acord ca Primăria Cluj-Napoca să prelucreze aceste date cu caracter personal
*Camp obligatoriu.
Dupa adaugarea cererii veti primi un email de confirmare.
Numarul de inregistrare il veti primi prin email