CERERE INSCRIERE CURS / EXAMEN DE ADMINISTRATOR - Pentru înscrierea la cursul de specializare (cu certificat de absolvire) şi la examenul pentru obţinerea Certificatului de atestare a calităţii de administrator de imobile, vă rugăm să anexați prezentei cereri următoarele documente:Curriculum vitae, act de identitate, adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie, actele de stare civilă (certificat de naştere şi căsătorie, acolo unde este cazul), actele de studii (cel puţin studii medii cu diplomă de bacalaureat), certificat de cazier judiciar, dovada plății cuantumului taxei pentru înscrierea la cursul de specializare - 250 Lei, certificatul/ diploma de absolvire a cursului de specializare (pentru examenul în vederea obţinerii Certificatului de atestare a calităţii de administrator de imobile). Prin completarea și trimiterea prezentei cereri, vă asumați că anumite documente anexate în copie la cererea online (adeverință medicală, certificat de cazier judiciar, dovada plății cuantumului taxei pentru înscrierea la cursul de specializare) vor fi prezentate în original la prima programare comunicată în răspuns la prezenta cerere. În caz contrar, solicitarea de înscriere la curs va fi anulată, pentru neconformitate.

Nume, prenume / Nume firma*
CNP / CUI*
E-mail*
Telefon*
Adresa / Sediu social (sau punct de lucru)
Judet*
Localitate*
Strada*
Numar*
Bloc
Scara
Etaj
Apartament
Datele personale care vă sunt solicitate prin prezenta cerere vor fi prelucrate numai în vedere procesării și soluționării solicitării dumneavoastră. Primăria municipiului Cluj-Napoca garantează securitatea procesării datelor și arhivarea acestora în conformitate cu prevederile legale în vigoare.
* Sunt de acord ca Primăria Cluj-Napoca să prelucreze aceste date cu caracter personal
*Camp obligatoriu.
Dupa adaugarea cererii veti primi un email de confirmare.
Numarul de inregistrare il veti primi prin email