CERERE SITUATII SOLDURI PENTRU ASOCIATII - Asociaţiile de proprietari care opteazã pentru conducerea contabilitãţii în partidã simplã vor depune la compartimentele specializate în sprijinirea şi îndrumarea asociaţiilor de proprietari din cadrul consiliilor locale situaţia soldurilor elementelor de activ şi pasiv, întocmitã potrivit ordinului ministrului economiei şi finanţelor, pânã la data de 1 martie pentru situaţia existentã la 31 decembrie şi pânã la data de 1 septembrie pentru situaţia existentã la 30 iunie. Asociaţiile de proprietari care opteazã pentru conducerea contabilitãţii în partidã dublã vor depune bilanţ contabil, conform prevederilor legale (HG 1588/2007, art.21 alin.3).
În vederea comunicării în regim on-line a situației soldurilor solicitanții sunt invitați să completeze următoarea cerere.


Nume, prenume / Nume firma*
CNP / CUI*
E-mail*
Telefon*
Adresa / Sediu social (sau punct de lucru)
Judet*
Localitate*
Strada*
Numar*
Bloc
Scara
Etaj
Apartament
Datele personale care vă sunt solicitate prin prezenta cerere vor fi prelucrate numai în vedere procesării și soluționării solicitării dumneavoastră. Primăria municipiului Cluj-Napoca garantează securitatea procesării datelor și arhivarea acestora în conformitate cu prevederile legale în vigoare.
* Sunt de acord ca Primăria Cluj-Napoca să prelucreze aceste date cu caracter personal
*Camp obligatoriu.
Dupa adaugarea cererii veti primi un email de confirmare.
Numarul de inregistrare il veti primi prin email