Ghid de utilizare

Sistemul de taxe şi impozite este pus la dispoziţia cetăţeanului de către Primăria Municipiului Cluj-Napoca şi poate fi folosit de orice persoană care este înregistrată în registrul sistemului.

Etapele pe care un debitor trebuie să le urmeze pentru a folosi sistemul sunt următoarele:
1.
Apasă aici pentru completarea cererii de înscriere în sistem;
2. Cererea completat
ă, la care se ataşează şi o copie după actul de identitate (copie CUI în cazul contribuabililor persoane juridice), se poate depune la sediul Direcţiei Taxe şi Impozite Locale, se poate trimite prin poştă pe adresa Direcţiei Taxe şi Impozite Locale –Piaţa Unirii nr.1, camera 13-  sau se poate trimite pe mail, pe adresa: incasareimpozite@primariaclujnapoca.ro  - cu textul Cerere de inscriere in sistem la Subiect-ul mail-ului;
3. Veţi putea folosi pentru intrarea în sistem datele de autentificare primite de la Direcţia Taxe şi Impozite Locale, date trimise în termen de cel mult 5 zile lucrătoare de la data înregistrării cererii (Raspunsul il veti primi prin poştA - cu recomandare).

       Toate datele sunt confidenţiale, conectarea la Sistemul electronic se va face utilizându-se un protocol cu nivel de securitate cel puţin egal cu nivelul de securitate al protocolului SSL versiunea 3.l . în caz de expunere a elementelor de identificare şi autentificare în Sistem, utilizatorul în cauză trebuie să solicite schimbarea acestora printr-o cerere adresată entităţii fiscale.
       Dacă aveţi datele de autentificare, primite de la Direcţia Taxe şi Impozite Locale, şi doriţi să intraţi în sistem, apăsaţi pe link-ul ACESTA

(c) Industrial Software - S I B I U