Sistemul de taxe şi impozite este pus la dispoziţia
cetăţeanului de către Primăria Municipiului Cluj-Napoca şi poate fi folosit
de orice persoană care este înregistrată în registrul sistemului.
Etapele pe care un debitor trebuie să le
urmeze pentru a folosi sistemul sunt următoarele:
1. Apasă aici
pentru completarea cererii de înscriere în
sistem;
2. Cererea completată, la care se ataşează
şi o copie după actul de identitate (copie CUI în cazul
contribuabililor persoane juridice), se
poate depune la sediul Direcţiei Taxe şi Impozite Locale, se poate trimite
prin poştă pe adresa Direcţiei Taxe şi Impozite Locale –Piaţa Unirii nr.1,
camera 13- sau se poate trimite pe
mail, pe adresa: incasareimpozite@primariaclujnapoca.ro - cu textul Cerere de inscriere in sistem la Subiect-ul mail-ului;
3. Veţi putea folosi pentru intrarea în sistem datele de autentificare
primite de la Direcţia Taxe şi Impozite Locale, date trimise în termen de cel
mult 5 zile lucrătoare de la data înregistrării cererii (Raspunsul il veti primi prin
poştA - cu recomandare).
Toate datele sunt confidenţiale, conectarea la Sistemul electronic se va face
utilizându-se un protocol cu nivel de securitate cel puţin egal cu nivelul de
securitate al protocolului SSL versiunea 3.l . în
caz de expunere a elementelor de identificare şi autentificare în Sistem,
utilizatorul în cauză trebuie să solicite schimbarea acestora printr-o cerere adresată
entităţii fiscale.
Dacă aveţi datele de autentificare,
primite de la Direcţia Taxe şi Impozite Locale, şi doriţi să intraţi în
sistem, apăsaţi pe link-ul ACESTA
|